19 Aralık 2011 Pazartesi

SeviLen TatLi

Merhaba arkadaslar nasilsiniz yine tarif eklemedigim uzun zaman oldu , sebeb ise yine ayni cok yogunum vede yeni tarifler denemeye zamanimda olmuyor. Yilbasi tatili basliyor bu hafta belki yeni tarifler dener eklerim artik:))

bu tatli cok kolay vede cok lezzetli bir tatli oluyor kizkardesim Selmanin devamli yaptigi bir tatli ben daha hic yapmadim ama cok yedim:)) eeee yapan birisi varken ben niye yapimki:)) ama her ihtimale karsida tarifini aldim iste:) tarif icinde kizkardesime cok tsk.ediyorum ellerine saglik canim tekrarini bekleriz yane ;)

Malzemeler:

  • 1 paket Milföyhamuru
  • 2 kondensmilch gezuckert (Kaufland´da var) Kondanse sütü sekerli (Sekerli kahvesütü)

Yapilisi:


Milföyhamurunu resimde gördügünüz gibi kücük parca halinde kesiyorsunuz ve kareli bir borcama diziliyor sonra önceden isitilmis 180 °C firina sürüyorsunuz.
Diger yandan bir tencereye kondensmilchi döküyor ve kaynayana kadar karistiyorsunuz. Firindaki Milföyhamuru kabarip kizarinca firindan cikariyor ve kaynatmis oldugunuz Kondensmilchi üzerine döküyor ve sogumaya birakiyorsunuz. Soguduktan sonra istege göre findik, ceviz veya yesil fistikla süslüyorsunuz.

Afiyet OLsun.

2 yorum:

  1. Merhaba bu tarifimi etkinlik için alıyorum ?

    YanıtlaSil
  2. Ah ara ara bende yaparim bu muhtesem tatliyi...süper

    sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo