18 Ocak 2013 Cuma

Yumurtasiz ve Sütsüz Etkinligimizde Cevizli Kurabiye

Kis aylarinda tarcinli pasta kurabiye vs, daha bir lezzetlimi oluyor yoksa banami öylegeliyor :)
arkadasimiz nefis kurabiyesini bizim etkinligimze yolladigi icin kendisine cok tsk.ediyorum ben hepsini yerdim ama diyetteyim bir tane aldim gerisini sizlere birakiyorum:) Arkadasimin sayfasina ziyaret icin tiklayin Nursevince Lezzetler

Ceviz , Tarçın ve Pudra Şekerinin Muhteşem Uyumu ..
*Durdukça Güzelleşen bu kurabiyeyi birkaç gün önceden yapabilirsiniz. 


Cevizli Kurabiye için Malzemeler:
1 su bardağı çekilmiş ceviz içi
1 pk. eritilmiş margarin 250 gr
1 çay bardağı pudra şekeri
3-4 su bardağı kadar un. 
Üzeri için:
1 çay bardağı pudra şekeri
2 tatlı kaşığı Tarçın
Cevizli Kurabiye Yapılışı:
Eritilmiş margarinimiz biraz ılıyınca üzerine ince çekilmiş ceviz içini dökelim. Pudra şekerinide ilave edip karıştırarak yavaş yavaş un ekleyelim. Hamur toparlanınca üzerine nemli bir bez örtüp 10 dk bekletelim.
Hamurdan küçük, küçük parçalar alıp yuvarlıyalım pişirme  tepsimize dizelim ve 180 derecede beyaz , hafif pembe 15 dk. kadar pişirelim. Fırından hemen alalım. 
Derin bir tabağa pudra şekeri ve tarçını karıştıralım. Sıcak kurabiyeleri Pudra şekerli tarçına bulayarak servis tabağımıza dizelim.  
 

2 yorum:

  1. öncelikle nursevincenin eline sağlık..paşam etkinliğin kolay gelsin canım benim seni bu konuda tebrik ediyorum harika bir blogcusun inşanlah en yakın zamanda bende mısır ekmeğimle geleceğim şimdiden bekle beni:) iyi geceler selamlar ve sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo